Στις 27 Φεβρουαρίου 2011 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Γυμνασίου Πόρτο Ράφτη έλαβε χώρα η άτυπη συνεδρίαση του Δ.Σ. του Δήμου Μαρκόπουλου. Στην πραγματικότητα μπορεί να χαρακτηρισθεί μια ωφέλιμη συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου, των εκπροσώπων της μείζονος και ελάσσονος μειοψηφίας και των διαφόρων φορέων, συλλόγων και πολιτών του Πόρτο Ράφτη.
Η συνεδρίαση άρχισε με ένα χαιρετισμό από την Αντιδήμαρχο Πόρτο Ράφτη κ. Κιμπιζή. Ακολούθως τον λόγο έλαβε ο Δήμαρχος κ. Μεθενίτης για μια σύντομη τοποθέτηση, για το χαρακτηρισμό της συνεδρίασης ως άτυπης, για την συμπεριφορά συλλόγων στις εκδηλώσεις τους όπου παρίσταται εκπρόσωπος του Δημάρχου, για την διαδικασία της συνεδρίασης και κάποιες σκέψεις για το χρέος του Δήμου, για υποχρεώσεις λόγω Καλλικράτη χωρίς αντίστοιχους πόρους, για περίοδο χάριτος στην Κυβέρνηση ώστε να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της, για την προοπτική της αποχέτευσης στο Μαρκόπουλο και την παράκτια ζώνη του Πόρτο Ράφτη,για το σοβαρό πρόβλημα στην σχολική στέγη, για θέματα πρόνοιας (ΚΑΠΗ-Δημοτικό ιατρείο), για τα σχέδια πόλης του Πόρτο Ράφτη, για τη λεωφόρο Πόρτο Ράφτη, για την οδοποιία και το φωτισμό στο Πόρτο Ράφτη και για την ενδοδημοτική συγκοινωνία.
Παρεμβάσεις του Προέδρου και μελών του Δ.Σ. της ΟΣΠΑ.
Α. Τοποθέτηση του Προέδρου κ. Κατσούρα Γιώργου
Η συνεδρίαση άρχισε με ένα χαιρετισμό από την Αντιδήμαρχο Πόρτο Ράφτη κ. Κιμπιζή. Ακολούθως τον λόγο έλαβε ο Δήμαρχος κ. Μεθενίτης για μια σύντομη τοποθέτηση, για το χαρακτηρισμό της συνεδρίασης ως άτυπης, για την συμπεριφορά συλλόγων στις εκδηλώσεις τους όπου παρίσταται εκπρόσωπος του Δημάρχου, για την διαδικασία της συνεδρίασης και κάποιες σκέψεις για το χρέος του Δήμου, για υποχρεώσεις λόγω Καλλικράτη χωρίς αντίστοιχους πόρους, για περίοδο χάριτος στην Κυβέρνηση ώστε να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της, για την προοπτική της αποχέτευσης στο Μαρκόπουλο και την παράκτια ζώνη του Πόρτο Ράφτη,για το σοβαρό πρόβλημα στην σχολική στέγη, για θέματα πρόνοιας (ΚΑΠΗ-Δημοτικό ιατρείο), για τα σχέδια πόλης του Πόρτο Ράφτη, για τη λεωφόρο Πόρτο Ράφτη, για την οδοποιία και το φωτισμό στο Πόρτο Ράφτη και για την ενδοδημοτική συγκοινωνία.
Παρεμβάσεις του Προέδρου και μελών του Δ.Σ. της ΟΣΠΑ.
Α. Τοποθέτηση του Προέδρου κ. Κατσούρα Γιώργου
1. Η Ομοσπονδία Συλλόγων Πόρτο Ράφτη αντιπροσωπεύει τους κατοίκους της περιοχής αυτής του Δήμου Μαρκοπούλου και με την ευρεία έννοια περιλαμβάνει και τους Συλλόγους που δεν αποτελούν καταστατικά μέλη της. Μας ενώνουν τα κοινά προβλήματα. Τις παρατηρήσεις , τα βιώματα και τις προσδοκίες των κατοίκων διαμορφώνουμε σε προτάσεις ή ερωτήματα που απευθύνονται κυρίως προς την δημοτική Αρχή . Ευελπιστούμε να τα αντιμετωπίζει ρεαλιστικά με προοπτική ουσιαστικής τους επίλυσης.
2. Να προσεχθεί ο δημοτικός φωτισμός σε διάφορα σημεία του Πόρτο Ράφτη. Ιδιαίτερα στους κεντρικούς παραλιακούς δρόμους π.χ. Λ. Αυλακίου (ελλιπής φωτισμός), πλατεία Αυλακίου ( σχεδόν σκοτάδι, τέρμα λεωφορείων ΚΤΕΛ πυκνό σκοτάδι).
3.Να αντιμετωπισθούν οι λακκούβες και οι λιμνάζοντες δρόμοι π.χ. δρόμοι στο ύψος των αθλητικών εγκαταστάσεων Αυλακίου ή μπροστά από την ταβέρνα Μπιμπίκου ή γύρω από την πλατεία Αυλακίου προς την μεριά της θάλασσας (απόσταση 2 μέτρα). Ασφαλώς υπάρχουν και πολλά άλλα σημεία.
4. Να συνδεθούν κυκλοφοριακά οι διάφορες περιοχές του Πόρτο Ράφτη, τόσο μεταξύ τους, όσο και με το Μαρκόπουλο με την δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας.
Το Πόρτο Ράφτη συγκεντρώνει σήμερα περισσότερο από το 50% των κατοίκων του δήμου Μαρκοπούλου, είναι απομονωμένο συγκοινωνιακά με την ανά ώρα σύνδεσή του με το Μαρκόπουλο, δεν συνδέεται με κοινωνικά ( δωρεάν ή τουλάχιστον χαμηλό κόστος μετακίνησης ), αλλά μάλλον με οικονομικά κριτήρια .
Να προταθεί από το Δήμο Μαρκοπούλου προς την εταιρία αστικών συγκοινωνιών η εξυπηρέτηση του Δήμου από αστικά λεωφορεία. Η συγκοινωνία με αστικά λεωφορεία να συνδέσει το Μαρκόπουλο με το Πόρτο Ράφτη και τον Προαστιακό στο σταθμό Κορωπίου. Το κόστος μετακίνησης με τα ΚΤΕΛ είναι ιδιαίτερα σήμερα δυσβάστακτο αλλά και δυσλειτουργικό .
5.Να δημιουργήσει ο Δήμος Δημοτικό Ιατρείο στο Πόρτο Ράφτη με εθελοντική προσφορά δωρεάν ιατρικών υπηρεσιών από ιδιώτες γιατρούς. Το έχουν υιοθετήσει πολλοί άλλοι Δήμοι.
6. Να εξασφαλίσει ο Δήμος για τους ηλικιωμένους της περιοχής την δημιουργία ΚΑΠΗ.
7. Να διερευνήσει την δυνατότητα εξυπηρέτησης ΚΕΠ στο Πόρτο Ράφτη.
8.Να μεριμνήσει για την εξεύρεση καταλλήλου χώρου στο Πόρτο Ράφτη για την οργάνωση πολιτιστικών , επιμορφωτικών και κοινωνικών εκδηλώσεων. Να εξετάσει τα αντισταθμιστικά οφέλη που προβλεπόντουσαν στο κληροδότημα Σωτηρίου για την διάθεση - ενός χώρου 250 τ.μ. και ενός οικοπέδου στον Αγ. Σπυρίδωνα , Πόρτο Ράφτη - στο Δήμο Μαρκοπούλου και παραμένει ανενεργό χρόνια τώρα.
9. Να ενημερωθούμε για το θέμα της αποχέτευσης. Το ΚΕΛ Μερέντας θα λειτουργήσει? Η παράκτια ζώνη του Πόρτο Ράφτη θα αποκτήσει αποχέτευση? Το υπόλοιπο Πόρτο Ράφτη πότε?
Το Πόρτο Ράφτη θέλει αποχέτευση, η καθαρή θάλασσα χρειάζεται αποχέτευση.
Μέχρι να πραγματοποιηθεί αυτός ο στόχος ο οποίος φαίνεται μακρινός και εφ' όσον αρχίσει να λειτουργεί το ΚΕΛ Μαρκοπούλου, ο Δήμος θα μπορούσε τουλάχιστον να διαπραγματευτεί με τους ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων και να αντισταθμίσει την χρήση του ΚΕΛ από τα βυτιοφόρα εκκενώσεως βοθρολυμάτων με το κόστος εκκένωσης ώστε να γίνει χαμηλότερο από αυτό που χρεώνουν σήμερα στους κατοίκους του Πόρτο Ράφτη. Η ενέργεια αυτή της δημοτικής Αρχής οφείλεται προς τους κατοίκους .
10. Βελτίωση της Λεωφόρου Μαρκοπούλου ώστε να μπορεί να δεχθεί τον ολοένα αυξανόμενο φόρτο των οχημάτων . Το Μαρκόπουλο και το Πόρτο Ράφτη συνδέονται σήμερα μόνο με τις δυο αυτές οδικές αρτηρίες. Το έμφραγμα είναι πάρα πολύ κοντά.
Να διερευνηθεί η χάραξη νέας οδικής αρτηρίας για την σύνδεση Πόρτο Ράφτη-Αττικής οδού (μέσω ίσως Βραυρώνα).
11. Η πρόταση του Δήμου για την δημιουργία σχολικής στέγης σε χώρο του ολυμπιακού ιππικού κέντρου που θα λύσει το πρόβλημα της σχολικής στέγης του Δήμου για την επόμενη 20/ετία επικροτείται και θα στηριχθεί.
12. Η ανακύκλωση υφίσταται σήμερα στο δήμο Μαρκοπούλου? Να ενημερωθούν οι πολίτες για την σημασία της και για το τρόπο υλοποίησης της.
Β. Τοποθέτηση του κ. Κωτούλα Χρήστου μέλος Δ.Σ.
Χαρακτήρισε χρήσιμη, σημαντική και θετικότατη την συνάντηση αυτή και την ανταλλαγή απόψεων για τα προβλήματα του Πόρτο Ράφτη και να δοθεί ο λόγος στον πολίτη.Αλλά, εαν ο καθένας από εμάς απαριθμούσε τα προβλήματα που υπάρχουν δεν θα είναι τόσο ουσιαστικό. Ο κύριος Δήμαρχος γνωρίζει πολύ καλά όλα τα προβλήματα, καθ' όσον 20 χρόνια ζει στη περιοχή, πολιτεύεται και ασχολείται με τα κοινά.
Από τον κ. Κατσίκη τον πρώην Δήμαρχο αναφέρεται ότι το σημαντικότερο έργο είναι η αποχέτευση. Από την μελέτη του ΕΛΚΕΘΕ που έγινε τελευταία, καταγράφονται μερικές επισημάνσεις σχετικά με τη ρύπανση του κόλπου. Δειγματοληπτικά γιατί δεν ήταν αυτός ο λόγος για να γίνει η μελέτη. Ο σκοπός ήταν να εντοπίσουμε τις θέσεις ελλιμενισμού των σκαφών με την μικρότερη περιβαντολογική επιβάρυνση. Και εντόπισαν και υπόδειξαν που μπορεί να γίνουν αυτά τα πράγματα. Το χειρότερο σημείο είναι σαφώς στο κόλπο, το λιμανάκι όπου η ανανέωση των υδάτων είναι σχεδόν μηδέν. Και όμως στο σημείο αυτό ακόμη και σήμερα προσπαθούν να κάνουν μια άλλη μαρίνα. Υπάρχει βέβαια το πρόβλημα με τα υπάρχοντα σκάφη και θα κάνω αργότερα μια πρόταση γι' αυτό. Η μόλυνση της θάλασσας είναι σε επικίνδυνο σημείο. Σε 150 μέτρα από το βουρκάδι λένε η θάλασσα είναι χειρότερη από την Ελευσίνα, το Σαρωνικό και βεβαίως πολύ χειρότερα από τα ύδατα της Μεσσηνίας.
Από το 2000 συζητάμε ότι θα αρχίσει η αποχέτευση. Ξεκινάω από το ότι αυτά τα 25 εκατ. τα πέρνουμε αύριο. Το πρώτο που έχουμε να κάνουμε είναι να εναρμονίσουμε το βιολογικό καθαρισμό που έχουμε με τους περιβαντολογικούς όρους που έχουμε. Τι σημαίνει αυτό? Θα πρέπει να τον αναβαθμίσουμε να γίνει τριτογενής η επεξεργασία και από την άλλη να ξαναδούμε σχεδόν ολόκληρη την εγκατάσταση.Ο μηχανολογικός εξοπλισμός με τα χρόνια έχει απαξιωθεί.Ο προυπολογισμός δίνει 3-4 εκατ.
Το δεύτερο θέμα, το δίκτυο του Μαρκόπουλου έχουν γίνει σχεδόν το 50% ( 6500 μέτρα έχουν γίνει,προβλέπονται άλλα 1500, δηλαδή σύνολο 8000 μέτρα) και θα εξυπηρετηθεί σχεδόν το σύνολο των δομημένων περιοχών. Μετά ερχόμαστε στο Πόρτο Ράφτη. Ταα 18 εκατ. μιλάμε για 3,5 με 4000 κατοίκους. Πριν 2 χρόνια έγινε στην ίδια αυτή αίθουσα που είμαστε σήμερα μια ημερίδα για την αποχέτευση στο Πόρτο Ράφτη (για την ημερίδα βλέπε σχετικά στην ιστοσελίδα ). Κανείς από εσάς δεν παρακολούθησε την εκδήλωση αυτή.
Διατυπώθηκε ότι ο βιολογικός είναι διαπιστωμένος για την εξυπηρέτηση 40000 κατολικων. Η άδεια όμως που έχουνε είναι για την εξυπηρέτηση 14000 κατοίκων. Αυτή είναι η άδεια για το περιβαντολογικό και λέει μπορεί να λειτουργήσει ο βιολογικός καθαρισμός μέχρι 3500 κ.μ. επεξεργασμένα λύματα, αυτό μπορεί να έχει αποδέκτη το ρέμα του Αγ. Γεωργίου, επειδή μπορεί να απορροφηθεί χωρίς να φθάσει στην περιοχή της Βραυρώνας που απαγορέυεται.Στις 14000 λοιπόν, ποίοι θα αποχετέυσουν? Χωράει ο βιολογικός να αποχετεύσουν ο Κουβαράς, τα Καλύβια και το Μαρκόπουλο στους 14000 κατοίκους? Ούτε αυτούς χωράει. Υπάρχει ο κίνδυνος όταν αρχίσει να λειτουργεί ο βιολογικός να μην μπορεί να αποχετεύση ούτε η μισή πόλις του Μαρκόπουλου.
Άρα λοιπόν τι θα γίνει με το Πόρτο Ράφτη? Βέβαια η μελέτη λέει ότι μετά για τα υπόλοιπα για τις 40000 θα ποτίζει χειμώνα, καλοκαίρι. Και προβλέπει η μελέτη περιβαντολογικών επιπτώσεων ότι θα κατασκευασθει μια αποθήκη (6700κ.μ.) που θα μαζέυουμε το νερό την περίοδο των βροχοπτώσεων, το επεξεργασμένο λύμα. Δεν επαρκεί για τα λύματα μιας ημέρας. (10000 κ.μ. την ημέρα). Τα επεξεργασμένα λύματα, ιδίως σε ημέρες βροχοπτώσεων σαν τις σημερινές δεν πρέπει να φθάσουν στην Βραυρώνα. Επίσης ο χώρος θα πρέπει να είναι περιφραγμένος. Ετσι ο βιολογικός αυτός δεν έχει αποδέκτη. Ας είχε αποδέκτη και ας πότιζε όποτε υπήρχε ανάγκη.
Σήμερα είναι τυφλό το σύστημα. Όλοι η μελέτη για το Πόρτο Ράφτη προβλέπει 19000 πληθυσμό σε 20/ ετία και 23000 κατοίκους σε 40/ετία. Οι καθημερινές εφημερίδες είχαν αναφέρει για 9 εγκλήματα. Πρώτο, πρώτο ήταν ο Δήμος του Μαρκόπουλου. Από την επιτροπή βλέπουμε πάλι όλα τα προβλήματα στην αποχέτευση σε όλη την νοτιοανατολική Αττική και βέβαια και για το Μαρκόπουλο.
Τι χρειάζεται να γίνει? Δεν θα πρέπει να παρεμποδίσουμε σαν Δήμος τα έργα που γίνονται για το ΚΕΛ αεροδρομίου στο Κορωπί. Αυτά προβλέπουν και μας λύνουν τα χέρια, προβλέπουν μια μεγάλη διέξοδο, προβλέπουν ένα αγωγό που θα παίρνουν τα επεξεργασμένα λύματα από το ΚΕΛ μαρκοπούλου και θα ενώνονται με τα λύματα Παιανίας-Κορωπίου. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, λύνει ένα μεγάλο πρόβλημα. Δεν συμφωνεί όμως ο Δήμος Μαρκοπούλου, να μας πεί λοιπόν σήμερα εδώ, τι θα γίνει εφ'όσον έχουμε άδεια μόνο για 14000 κατοίκους? Τι θα κάνει και πως θα αποχετεύσει το Πόρτο Ράφτη? Ευχαριστώ.
Τοποθέτηση κ. Στρατουδάκη Γιάννη, Αντιπρόεδρος ΟΣΠΑ
Σήμερα ο κόσμος δεν είναι πολύς και φταίτε και εσείς λιγάκι γιατί με την ανακοίνωσης σας στην ιστοσελίδα, ο κόσμος δεν έχει πρόσβαση και δεν το ξέρουνε.Βγάλατε μια ανακοίνωση και την μοιράσατε πόρτα-πόρτα σε όλο το Πόρτο Ράφτη.Αυτό θα μπορούσε να γίνει και για την συνάντηση αυτή.
Πέρασα προχθές από τις πλημμύρες, από το κεντρικό εδώ δρόμο του Πόρτο Ράφτη και παρακολούθησα εκεί δύο μπουλντόζες, τώρα εσείς λέτε 14 ώρες, δεν πιστεύω νε είτανε τόσες ώρες, να ανεβαίνουνε πάνω στο Γέγο και να κατεβαίνουνε με φόρα μετά και να κυνηγάνε τα νερά, πότε τα προλαβαίνανε, πότε δεν τα προλαβαίνανε. Τα αποτελέσματα τα είδαμε όλοι. Θα θέλαμε κ. Δήμαρχε να καλέσετε τους πολιτιστικούς συλλόγους, την αντιπολίτευση, την ΟΣΠΑ, το περιφερειακό σύμβουλό και άλλους κοινωνικούς φορείς να πάμε στη Περιφέρεια και να απαιτήσουμε νε ξεκινήσουν άμεσα οι υδραυλικές μελέτες τώρα, ώστε τον επόμενο χειμώνα να μην ασχολούμεθα πάλι με τα νερά και με τις πλημμύρες. Φοβάμαι ότι τα 2 χρόνια για την υλοποίηση του έργου θα γίνουν 3,5.Ο νοων νοείτω. Άκουσα κ. Δήμαρχε για το ΚΑΠΗ. Ότι προχωράμε. Άκουσα ότι το κτίριο είναι ακατάλληλο και δεν θα ενοικιασθεί,αλήθεια αυτό?θα βρεθεί κάτι άλλο? Είχατε πεί ότι το ΚΑΠΗ θα γίνει γρήγορα, εμείς σαν Σύλλογοι,εδώ στο Πόρτο Ράφτη, ο κ. Σκλαβουνάκης από το σύλλογο της Αγ. Παρασκευής δεσμέυτηκε ότι θα εξοπλίσει το ΚΑΠΗ,εγώ σαν σύλλογος Περατής θα βοηθήσω για τα κουζινικά για όλα,οπότε περιμένουμε τις αίθουσες για να μπορούμε να ξεκινήσουμε. Δεν ξέρω αν θα εξοπλιστεί με γυμναστήρια ή απλώς θα είναι ένα καφενείο για το Πόρτο Ράφτη.
Και σχετικά με την περιοχή μου έχουν αναφερθεί στο προηγούμενο Δήμαρχο για τα προβλήματα που έχουμε, για πυρασφάλεια,αλλά δυστυχώς,τίποτα.Υπάρχουν τρύπες στο δρόμο, γεμίζονται κάθε φορά με χώμα, το οποίομετά φεύγει, μόλις βρέχει.
Παρέμβαση κ. Δημόπουλου Γιάννη Περιφερειακού Συμβούλου.
Η περιφέρεια αντιλαμβάνεται την απαίτηση των πολιτών για αποτελεσματική Διοίκηση. Τα προβλήματα που ακούστηκαν σήμερα,προπαντώς το πρόβλημα της επικαιρότητας που αφορά την Λεωφόρο Πόρτο Ράφτη,έχει συζητηθεί σε μια συγκέντρωση εκεί στο Δημαρχείο. Το έργο έχει συμβασιοποιηθεί από την προηγούμενη Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση και βεβαίως θα το παραλάβει η Περιφέρεια. Άλλωστε δεν μπορεί να κάνει και διαφορετικά. Η Περιφέρεια βάση της σύμβασης είναι υποχρεωμένη να το παραλάβει. Αλλά θα εξετάσει τη μελέτη για να δούμε που υπάρχουν λάθη, που υπάρχουν παραλείψεις πώς εκτελείται ένα έργο χωρίς μελέτη ομβρίων. Τώρα ως προς το μέρος της σύμβασης και αυτό θα το δούμε εαν εκτελούνται από την εργολήπτρια εταιρία όλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του έργου. Θα πρέπει η προμελέτη από το Δήμο, εμείς θα την παραλάβουμε στην Περιφέρεια και θα προσπαθήσουμε και μάλλον θα τα καταφέρουμε να την οριστικοποιήσουμε και να την εντάξουμε στο ΕΣΠΑ. Πιστεύω να προχωρήσει το συντομώτερο δυνατόν το έργο.
Ως προς το άλλο θέμα προτεραιότητας, το ΚΕΛ. Πως έχει το θέμα, το ΚΕΛ κεντρικών Μεσογείων ή αεροδρομίου έχει δημοπρατηθεί και είναι σε διαδικασία επιλογής αναδόχου.Τι προβλέπει? Προβλέπει αναβάθμιση του ΚΕΛ Μερέντας και του αγωγού διάθεσης του επεξεργασμένου λύματος στο κεντρικό αγωγό με τελικό αποδέκτη την Χαμολιά. Έχω διαβεβαιώσει το Δήμαρχο για εκταμίευσει των 24-25 εκατ. Πρέπει να συναποφασίσουμε τι θέλουμε σαν Δήμος. Με αυτό προφανώς το κονδύλι θα επισκευασθεί η παράκτια ζώνη, θα κατασκευασθει ο κεντρικός αγωγός για την παράκτια ζώνη του Πόρτο Ράφτη που δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση είναι, να γίνουν τα 3 αντλιοστάσια και η κεντρική μονάδα. Πρέπει να δούμε και να συναποφασίσουμε τι θέλουμε, δεδομένου ότι υπάρχει η αίτηση ακυρότητας που εκδικάζεται τον Νοέμβριο.
Οι απαντήσεις του Δημάρχου κ. Μεθενίτη.
Αναφέρθηκε στην οικονομική κατάσταση του Δήμου και εξειδίκευσε το θέμα στο χρέος προς την ΕΥΔΑΠ, που οφείλεται, στους κινδύνους που απειλούν το Δήμο από το ενδεχόμενο της ιδιωτικοποίησης της εταιρίας όπου η πραγματοποίηση κατασχέσεων των περιουσιακών στοιχείων του Δήμου θα αποτελέσει ενδεχομένως πραγματικότητα.
Στο θέμα της καθαριότητας ανάφερε ότι έχει γίνει μια καλή προσπάθεια σε σχέση με αυτά που βρήκαμε. Θα ενεργοποιηθεί ένας κανονισμός καθαριότητας και θα εφαρμοσθεί ισότιμα για όλους τους πολίτες.
Αναφέρθηκε σε 4 προτεραιότητες που θα πρέπει να υλοποιηθούν. Αποχέτευση-Σχολική στέγη-Τα σχέδια πόλης-Καθημερινότητα.
Για την σχολική στέγη ανέφερε - Πρώτα θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ποιά είναι η θέση μας άσχετα από την οικονομική συγκυρία, σε σχέση με το Καλλικράτη και τις συνέπειες στη λειτουργία του και την ταυτόχρονη εφαρμογή του μνημονίου. Είχα πεί ότι ο Καλλικράτης θα λειτουργήσει με 2 προυποθέσεις. Την νομοθετική του επεξεργασία και την χρηματοδότηση του. Τώρα έχουμε σοβαρα προβλήματα. Θα εφαρμόσουμε το νόμο αλλά την ίδια στιγμη θα παλεύουμε πολιτικά τα ζητήματα. Το κάνω συγκεκριμένο. Τι θα κάνουμε με το θέμα της Παιδείας,των σχολείων? Εκει υπάρχουν 2 ζητήματα. Υπάρχει πρόβλημα σχολικής στέγης? Υπάρχει. Υπάρχουν στα πολεοδομικά σχέδια χώροι για σχολεία? Υπάρχουν. Υπάρχουν τα προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία των σχολείων, προφανώς υπάρχουν και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να τα αντιμετωπίσουμε. Έχουμε στείλει μια επιστολή στην Υπουργό Παιδείας και στον Υπουργό Πολιτισμού. Περιμένουμε ανταπόκριση στην επιστολή. Εφ'όσον σε ένα ευλογο χρονικό διάστημα δεν υπάρχει απάντηση θα το φέρουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο. Θα καλέσουμε τους φορείς,παράγοντες της Παιδείας και θα αποφασίσουμε ένα πρόγραμμα κινητοποιήσεων. Ο ΟΣΚ αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να προχωρήσει στην κατασκευή σχολείων.Στο Δήμο Μαρκοπούλου δεν προβλέπεται κατάργηση ή συγχώνευση οιασδήποτε σχολικής μονάδας.
Για την αποχέτευση- Σε καμμιά περίπτωση δεν είπα ότι αυτά τα χρήματα έχουν εκταμιευθεί. Είπαμε ότι υπάρχουν οι μελέτες, οι προυποθέσεις και αυτά τα χρήματα θα πρέπει να τα διεκδικούμε. Ακόμη και αν δοθούν αυτά τα χρήματα, θα σώσουν την θάλασσα του Πόρτο Ράφτη και θα εξυπηρετήσουν ένα μεγάλο κομμάτι του Μαρκόπουλου, τι θα γίνει με το υπόλοιπο Πόρτο Ράφτη. Θα σας μιλήσω με ειλικρίνεια και θα σας μιλήσω πολιτικά και είναι αυτό που έθιξε προηγούμενα ο κ. Δημόπουλος. Υπάρχει μια προσφυγή από το Δήμο Μαρκοπούλου η οποία πρόκειται να εκδικασθεί τον Νοέμβριο, στο συμβούλιο Επικρατείας και αφορά την χωροθέτιση του ΚΕΛ αεροδρομίου, το οποίο συνδέεται άμεσα με την αποχέτευση Κορωπίου-Παιανίας.
Η προσφυγή αυτή έχει γίνει και όπως με ενημέρωσε το δικηγορικό γραφείο που την έχει αναλάβει, έχουμε πιθανότητες σε αρκετά σημεία, τουλάχιστον 2 να γίνει δεκτή. Το πρώτο είναι ότι η χωροθέτιση του ΚΕΛ αεροδρομίου έχει γίνει μέσα στο χώρο του Αττικού Πάρκου. Το δεύτερο αφορά με την μελέτη των περιβαντολογικών επιπτώσεων που αφορά και έχει εγκριθεί από την Πολιτεία, την λειτουργία αυτού του ΚΕΛ. Σε περίπτωση αστοχίας οι οσμές του κέντρου θα κατευθυνθούν με τη βοήθεια των βορειοανατολικών ανέμων στο Μαρκόπουλο. Να ζητηθεί να γίνει μια νέα άρτια περιβαντολλογική μελέτη που θα διασφαλίζει τα φαινόμενα αυτά. Επίσης να διεκδικήσει ο Δήμος Μαρκοπούλου να έχει ένα έλγχο στη λειτουργία αυτού του ΚΕΛ.
Θα πρέπει να δούμε επίσης τι θα γίνει με την υπόλοιπη περιοχή του Πόρτο Ράφτη, το οποίο μένει σε πρώτη φάση εκτός αποχέτευσης. Εδώ θα πρέπει να απαντήσουμε ότι υπάρχει προοπτική για τους 40000 κατοίκους, όπως υπάρχει και για την προοπτική της ανανέωσης των περιβαντολλογικών όρων για τους 14000 κατοίκους. Για τον αποδέκτη του ΚΕΛ υπάρχει λύση με τους προσκείμενους λόφους και τις δημόσιες δασικές εκτάσεις που είναι κοντα στο χώρο λειτουργίας του ΚΕΛ και δεν έχουμε πρόβλημα με την λειτουργία του.( φωνές κοστίζει πολύ κ. Δήμαρχε να μεταφέρεται επεξεργασμένα λύματα σε λόγγους και λαγκάδια - έχουμε άδεια του ΚΕΛ είναι για 14000 κατοίκους,ώς θα λειτουργήσει?)
Έχει δοθεί στις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου να μελετήσει την ανανέωση της άδειας ώστε όταν λειτουργήσει το ΚΕΛ να ρυθμισθεί. Και αυτό το θέμα θα θελήσουμε να το δούμε. Έχουμε για το Πόρτο Ράφτη 2 λύσεις, αλλά πιστεύω ότι αυτό το θέμα θα το συζητήσουμε σε ειδική συνεδρίαση για την αποχέτευση στο Δημοτικό Συμβούλιο και ίσως χρειασθεί και μια ημερίδα για να συζητηθεί.
Για την καθαριότητα - Γίνεται μια σοβαρή προσπάθεια, μπήκαν σε λειτουργία τα αυτοκίνητα,οι κάδοι,οι σκάφες, το μηχάνημα που κόβει τα κλαδιά. Μπαίνει σε λειτουργία και ένας συμπιεστής που θα μας επιτρέψει να συμπιέζονται και έτσι να μειώσουμε τα 4 δρομολόγια των φορτηγών προς τους χώρους υγειονομικής ταφής σε 1.
Για την ανακύκλωση - Ο Δήμος την έχει εγκεταλείψη εδώ και ένα χρόνο. Είναι στη σκέψη μας να επιχειρήσουμε από τον Σεπτέμβριο την επανεργοποίηση της ανακύκλωσης,
Για την δημοτική συγκοινωνία - Με το πρόσφατο νόμο, οι συγκοινωνίες αποκτούν ένα μητροπολιτικό χαρακτήρα και εντάσσονται σε ένα κεντρικό φορέα μαζί και με τα ΚΤΕΛ και αφορά όλη την Αττική. Τα 2 μικρά πούλμαν που έχει το ΚΤΕΛ έχουν χαρακτηρισθεί ως οχήματα μεταφοράς προσωπικού.Χρησιμοποιούνται από το ΚΤΕΛ για να κάνουν 2 δρομολόγια όλα και όλα, ένα το πρωί και ένα το απόγευμα που αφορούνε την διαδρομή από το Πόρτο Ράφτη μέσω Μαρκοπούλου προς Προαστιακό,Αεροδρόμιο και με επιστροφή την ίδια διαδρομή και τερματικό σταθμό τον Αγ. Σπυρίδωνα και το Αυλάκι. Η οργάνωση όμως και λειτουργία τους ήταν εξωφρενική, δεν υπήρχαν συγκεκριμένα δρομολόγια,άλλες φορές πλήρωνες εισιτήριο, άλλες φορές όχι, άλλες έδινέ ότι ήθελε ο καθένας. Έκανε ο καθένας ότι ήθελε. Πιστεύουμε τα λεωφορεία αυτά να έλθουν πίσω, να δούμε πως θα μπορέσουμε να τα αξιοποιήσουμε προς όφελος των δημοτών. Επίσης κυτάμε πως θα μπορέσουμε να παρέμβουμε για να κάνουμε την συγκοινωνία μεταξύ Πόρτο Ράφτη και Μαρκόπουλου καλύτερη από αυτή που σήμερα έχουμε.
Στην συνέχεια αναφέρθηκε στα αδέσποτα σκυλιά, σε ρυθμίσεις κυλοφοριακού(ερωτοσπηλιά) με πρόταση για μεταφορά της Τροχαίας στην περιοχή του Δήμου Μαρκοπούλου, στο λυλινό πεζόδρομο της Αγ. Μαρίνας, στην δημοτική Αστυνομία των 3 ατόμων που σύντομα θα γίνουν 2, σεσε πληροφορίες για την λειτουργία του παραρτήματος του Δημαρχείου στο Πόρτο Ράφτη, για την οργάνωση της πυρασφάλειας.
Για το ΚΑΠΗ - Ο χώρος είναι αυτός και πρόκειται να λειτουργήσει. Έχει αναδειχθεί μέσα από διαγωνισμό και είναι στη φάση υπογραφής του μισθωτηρίου. Ας ξεκινήσουμε με αυτό το χώρο, ήδη έχουμε προτάσεις από φορείς, συλλόγους και ιδιώτες για προσφορές και αυτό είναι πολύ ευχάριστο. πιστεύουμε ότι θα μπορέσει να λειτουργήσειμέσα στο χρονικό ορίζοντα του Ιουνίου. Υπάρχει κοινωνική λειτουργός . Νοσοκόμες του ΚΑΠΗ Μαρκοπούλου προσπαθούμε να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν και το ΚΑΠΗ Πόρτο Ράφτη.
Για τον πεζόδρομο Αγ. Νικόλαο-Λεωφ. Γέγου - Λύσης υπάρχει. Θα έπρεπε να είχαμε φροντίσει να ανοίξουμε πρώτα το παράλληλο δρόμο που θα εξυπηρετούσε την κατάσταση εξ' ίσου καλά.Αλλά έγινε πρώτα ο πεζόδρομος και όταν θέλησαν να ανοίξουν το παράλληλο βρέθηκαν αρχαία. Τελείωσε η έρευνα και η καταγραφή και πιστεύω ότι μπορούμε πλέον να το προχωρήσουμε,διότι πράγματι υπάρχει ανάγκη, συγκοινωνιακή ανάγκη.
Εδω τελείωσε η άτυπη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μαρκοπούλου.
Όλες οι ερωτήσεις των φορέων και των πολιτών απαντήθηκαν από τον Δήμαρχο, εκτός από μια που τυχαίνει να την έχω θέσει ο ίδιος και από παράλειψη μου δεν την υπενθύμησα στο κ. Δήμαρχο για να απαντήσει στο τέλος.
Να μεριμνήσει για την εξεύρεση καταλλήλου χώρου στο Πόρτο Ράφτη για την οργάνωση πολιτιστικών,επιμορφωτικών και κοινωνικών εκδηλώσεων από το Δήμο ή σε συνεργασία με τους φορείς. Το ερώτημα ήταν να διερευνηθεί, εαν υπάρχει ακόμα η δυνατότητα διάθεσης στο Δήμο Μαρκοπούλου ενός στεγασμένου χώρου 250 τ.μ. και ενός οικοπέδου 1200 τ.μ. από την αξιοποίηση του κληροδοτήματος Σωτηρίου από την Φιλοδασική.
Τοποθέτηση κ. Στρατουδάκη Γιάννη, Αντιπρόεδρος ΟΣΠΑ
Σήμερα ο κόσμος δεν είναι πολύς και φταίτε και εσείς λιγάκι γιατί με την ανακοίνωσης σας στην ιστοσελίδα, ο κόσμος δεν έχει πρόσβαση και δεν το ξέρουνε.Βγάλατε μια ανακοίνωση και την μοιράσατε πόρτα-πόρτα σε όλο το Πόρτο Ράφτη.Αυτό θα μπορούσε να γίνει και για την συνάντηση αυτή.
Πέρασα προχθές από τις πλημμύρες, από το κεντρικό εδώ δρόμο του Πόρτο Ράφτη και παρακολούθησα εκεί δύο μπουλντόζες, τώρα εσείς λέτε 14 ώρες, δεν πιστεύω νε είτανε τόσες ώρες, να ανεβαίνουνε πάνω στο Γέγο και να κατεβαίνουνε με φόρα μετά και να κυνηγάνε τα νερά, πότε τα προλαβαίνανε, πότε δεν τα προλαβαίνανε. Τα αποτελέσματα τα είδαμε όλοι. Θα θέλαμε κ. Δήμαρχε να καλέσετε τους πολιτιστικούς συλλόγους, την αντιπολίτευση, την ΟΣΠΑ, το περιφερειακό σύμβουλό και άλλους κοινωνικούς φορείς να πάμε στη Περιφέρεια και να απαιτήσουμε νε ξεκινήσουν άμεσα οι υδραυλικές μελέτες τώρα, ώστε τον επόμενο χειμώνα να μην ασχολούμεθα πάλι με τα νερά και με τις πλημμύρες. Φοβάμαι ότι τα 2 χρόνια για την υλοποίηση του έργου θα γίνουν 3,5.Ο νοων νοείτω. Άκουσα κ. Δήμαρχε για το ΚΑΠΗ. Ότι προχωράμε. Άκουσα ότι το κτίριο είναι ακατάλληλο και δεν θα ενοικιασθεί,αλήθεια αυτό?θα βρεθεί κάτι άλλο? Είχατε πεί ότι το ΚΑΠΗ θα γίνει γρήγορα, εμείς σαν Σύλλογοι,εδώ στο Πόρτο Ράφτη, ο κ. Σκλαβουνάκης από το σύλλογο της Αγ. Παρασκευής δεσμέυτηκε ότι θα εξοπλίσει το ΚΑΠΗ,εγώ σαν σύλλογος Περατής θα βοηθήσω για τα κουζινικά για όλα,οπότε περιμένουμε τις αίθουσες για να μπορούμε να ξεκινήσουμε. Δεν ξέρω αν θα εξοπλιστεί με γυμναστήρια ή απλώς θα είναι ένα καφενείο για το Πόρτο Ράφτη.
Και σχετικά με την περιοχή μου έχουν αναφερθεί στο προηγούμενο Δήμαρχο για τα προβλήματα που έχουμε, για πυρασφάλεια,αλλά δυστυχώς,τίποτα.Υπάρχουν τρύπες στο δρόμο, γεμίζονται κάθε φορά με χώμα, το οποίομετά φεύγει, μόλις βρέχει.
Παρέμβαση κ. Δημόπουλου Γιάννη Περιφερειακού Συμβούλου.
Η περιφέρεια αντιλαμβάνεται την απαίτηση των πολιτών για αποτελεσματική Διοίκηση. Τα προβλήματα που ακούστηκαν σήμερα,προπαντώς το πρόβλημα της επικαιρότητας που αφορά την Λεωφόρο Πόρτο Ράφτη,έχει συζητηθεί σε μια συγκέντρωση εκεί στο Δημαρχείο. Το έργο έχει συμβασιοποιηθεί από την προηγούμενη Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση και βεβαίως θα το παραλάβει η Περιφέρεια. Άλλωστε δεν μπορεί να κάνει και διαφορετικά. Η Περιφέρεια βάση της σύμβασης
Ως προς το άλλο θέμα προτεραιότητας, το ΚΕΛ. Πως έχει το θέμα, το ΚΕΛ κεντρικών Μεσογείων ή αεροδρομίου έχει δημοπρατηθεί και είναι σε διαδικασία επιλογής αναδόχου.Τι προβλέπει? Προβλέπει αναβάθμιση του ΚΕΛ Μερέντας και του αγωγού διάθεσης του επεξεργασμένου λύματος στο κεντρικό αγωγό με τελικό αποδέκτη την Χαμολιά. Έχω διαβεβαιώσει το Δήμαρχο για εκταμίευσει των 24-25 εκατ. Πρέπει να συναποφασίσουμε τι θέλουμε σαν Δήμος. Με αυτό προφανώς το κονδύλι θα επισκευασθεί η παράκτια ζώνη, θα κατασκευασθει ο κεντρικός αγωγός για την παράκτια ζώνη του Πόρτο Ράφτη που δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση είναι, να γίνουν τα 3 αντλιοστάσια και η κεντρική μονάδα. Πρέπει να δούμε και να συναποφασίσουμε τι θέλουμε, δεδομένου ότι υπάρχει η αίτηση ακυρότητας που εκδικάζεται τον Νοέμβριο.
Οι απαντήσεις του Δημάρχου κ. Μεθενίτη.
Αναφέρθηκε στην οικονομική κατάσταση του Δήμου και εξειδίκευσε το θέμα στο χρέος προς την ΕΥΔΑΠ, που οφείλεται, στους κινδύνους που απειλούν το Δήμο από το ενδεχόμενο της ιδιωτικοποίησης της εταιρίας όπου η πραγματοποίηση κατασχέσεων των περιουσιακών στοιχείων του Δήμου θα αποτελέσει ενδεχομένως πραγματικότητα.
Στο θέμα της καθαριότητας ανάφερε ότι έχει γίνει μια καλή προσπάθεια σε σχέση με αυτά που βρήκαμε. Θα ενεργοποιηθεί ένας κανονισμός καθαριότητας και θα εφαρμοσθεί ισότιμα για όλους τους πολίτες.
Αναφέρθηκε σε 4 προτεραιότητες που θα πρέπει να υλοποιηθούν. Αποχέτευση-Σχολική στέγη-Τα σχέδια πόλης-Καθημερινότητα.
Για την σχολική στέγη ανέφερε - Πρώτα θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ποιά είναι η θέση μας άσχετα από την οικονομική συγκυρία, σε σχέση με το Καλλικράτη και τις συνέπειες στη λειτουργία του και την ταυτόχρονη εφαρμογή του μνημονίου. Είχα πεί ότι ο Καλλικράτης θα λειτουργήσει με 2 προυποθέσεις. Την νομοθετική του επεξεργασία και την χρηματοδότηση του. Τώρα έχουμε σοβαρα προβλήματα. Θα εφαρμόσουμε το νόμο αλλά την ίδια στιγμη θα παλεύουμε πολιτικά τα ζητήματα. Το κάνω συγκεκριμένο. Τι θα κάνουμε με το θέμα της Παιδείας,των σχολείων? Εκει υπάρχουν 2 ζητήματα. Υπάρχει πρόβλημα σχολικής στέγης? Υπάρχει. Υπάρχουν στα πολεοδομικά σχέδια χώροι για σχολεία? Υπάρχουν. Υπάρχουν τα προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία των σχολείων, προφανώς υπάρχουν και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να τα αντιμετωπίσουμε. Έχουμε στείλει μια επιστολή στην Υπουργό Παιδείας και στον Υπουργό Πολιτισμού. Περιμένουμε ανταπόκριση στην επιστολή. Εφ'όσον σε ένα ευλογο χρονικό διάστημα δεν υπάρχει απάντηση θα το φέρουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο. Θα καλέσουμε τους φορείς,παράγοντες της Παιδείας και θα αποφασίσουμε ένα πρόγραμμα κινητοποιήσεων. Ο ΟΣΚ αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να προχωρήσει στην κατασκευή σχολείων.Στο Δήμο Μαρκοπούλου δεν προβλέπεται κατάργηση ή συγχώνευση οιασδήποτε σχολικής μονάδας.
Για την αποχέτευση- Σε καμμιά περίπτωση δεν είπα ότι αυτά τα χρήματα έχουν εκταμιευθεί. Είπαμε ότι υπάρχουν οι μελέτες, οι προυποθέσεις και αυτά τα χρήματα θα πρέπει να τα διεκδικούμε. Ακόμη και αν δοθούν αυτά τα χρήματα, θα σώσουν την θάλασσα του Πόρτο Ράφτη και θα εξυπηρετήσουν ένα μεγάλο κομμάτι του Μαρκόπουλου, τι θα γίνει με το υπόλοιπο Πόρτο Ράφτη. Θα σας μιλήσω με ειλικρίνεια και θα σας μιλήσω πολιτικά και είναι αυτό που έθιξε προηγούμενα ο κ. Δημόπουλος. Υπάρχει μια προσφυγή από το Δήμο Μαρκοπούλου η οποία πρόκειται να εκδικασθεί τον Νοέμβριο, στο συμβούλιο Επικρατείας και αφορά την χωροθέτιση του ΚΕΛ αεροδρομίου, το οποίο συνδέεται άμεσα με την αποχέτευση Κορωπίου-Παιανίας.
Η προσφυγή αυτή έχει γίνει και όπως με ενημέρωσε το δικηγορικό γραφείο που την έχει αναλάβει, έχουμε πιθανότητες σε αρκετά σημεία, τουλάχιστον 2 να γίνει δεκτή. Το πρώτο είναι ότι η χωροθέτιση του ΚΕΛ αεροδρομίου έχει γίνει μέσα στο χώρο του Αττικού Πάρκου. Το δεύτερο αφορά με την μελέτη των περιβαντολογικών επιπτώσεων που αφορά και έχει εγκριθεί από την Πολιτεία, την λειτουργία αυτού του ΚΕΛ. Σε περίπτωση αστοχίας οι οσμές του κέντρου θα κατευθυνθούν με τη βοήθεια των βορειοανατολικών ανέμων στο Μαρκόπουλο. Να ζητηθεί να γίνει μια νέα άρτια περιβαντολλογική μελέτη που θα διασφαλίζει τα φαινόμενα αυτά. Επίσης να διεκδικήσει ο Δήμος Μαρκοπούλου να έχει ένα έλγχο στη λειτουργία αυτού του ΚΕΛ.
Θα πρέπει να δούμε επίσης τι θα γίνει με την υπόλοιπη περιοχή του Πόρτο Ράφτη, το οποίο μένει σε πρώτη φάση εκτός αποχέτευσης. Εδώ θα πρέπει να απαντήσουμε ότι υπάρχει προοπτική για τους 40000 κατοίκους, όπως υπάρχει και για την προοπτική της ανανέωσης των περιβαντολλογικών όρων για τους 14000 κατοίκους. Για τον αποδέκτη του ΚΕΛ υπάρχει λύση με τους προσκείμενους λόφους και τις δημόσιες δασικές εκτάσεις που είναι κοντα στο χώρο λειτουργίας του ΚΕΛ και δεν έχουμε πρόβλημα με την λειτουργία του.( φωνές κοστίζει πολύ κ. Δήμαρχε να μεταφέρεται επεξεργασμένα λύματα σε λόγγους και λαγκάδια - έχουμε άδεια του ΚΕΛ είναι για 14000 κατοίκους,ώς θα λειτουργήσει?)
Έχει δοθεί στις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου να μελετήσει την ανανέωση της άδειας ώστε όταν λειτουργήσει το ΚΕΛ να ρυθμισθεί. Και αυτό το θέμα θα θελήσουμε να το δούμε. Έχουμε για το Πόρτο Ράφτη 2 λύσεις, αλλά πιστεύω ότι αυτό το θέμα θα το συζητήσουμε σε ειδική συνεδρίαση για την αποχέτευση στο Δημοτικό Συμβούλιο και ίσως χρειασθεί και μια ημερίδα για να συζητηθεί.
Για την καθαριότητα - Γίνεται μια σοβαρή προσπάθεια, μπήκαν σε λειτουργία τα αυτοκίνητα,οι κάδοι,οι σκάφες, το μηχάνημα που κόβει τα κλαδιά. Μπαίνει σε λειτουργία και ένας συμπιεστής που θα μας επιτρέψει να συμπιέζονται και έτσι να μειώσουμε τα 4 δρομολόγια των φορτηγών προς τους χώρους υγειονομικής ταφής σε 1.
Για την ανακύκλωση - Ο Δήμος την έχει εγκεταλείψη εδώ και ένα χρόνο. Είναι στη σκέψη μας να επιχειρήσουμε από τον Σεπτέμβριο την επανεργοποίηση της ανακύκλωσης,
Για την δημοτική συγκοινωνία - Με το πρόσφατο νόμο, οι συγκοινωνίες αποκτούν ένα μητροπολιτικό χαρακτήρα και εντάσσονται σε ένα κεντρικό φορέα μαζί και με τα ΚΤΕΛ και αφορά όλη την Αττική. Τα 2 μικρά πούλμαν που έχει το ΚΤΕΛ έχουν χαρακτηρισθεί ως οχήματα μεταφοράς προσωπικού.Χρησιμοποιούνται από το ΚΤΕΛ για να κάνουν 2 δρομολόγια όλα και όλα, ένα το πρωί και ένα το απόγευμα που αφορούνε την διαδρομή από το Πόρτο Ράφτη μέσω Μαρκοπούλου προς Προαστιακό,Αεροδρόμιο και με επιστροφή την ίδια διαδρομή και τερματικό σταθμό τον Αγ. Σπυρίδωνα και το Αυλάκι. Η οργάνωση όμως και λειτουργία τους ήταν εξωφρενική, δεν υπήρχαν συγκεκριμένα δρομολόγια,άλλες φορές πλήρωνες εισιτήριο, άλλες φορές όχι, άλλες έδινέ ότι ήθελε ο καθένας. Έκανε ο καθένας ότι ήθελε. Πιστεύουμε τα λεωφορεία αυτά να έλθουν πίσω, να δούμε πως θα μπορέσουμε να τα αξιοποιήσουμε προς όφελος των δημοτών. Επίσης κυτάμε πως θα μπορέσουμε να παρέμβουμε για να κάνουμε την συγκοινωνία μεταξύ Πόρτο Ράφτη και Μαρκόπουλου καλύτερη από αυτή που σήμερα έχουμε.
Στην συνέχεια αναφέρθηκε στα αδέσποτα σκυλιά, σε ρυθμίσεις κυλοφοριακού(ερωτοσπηλιά) με πρόταση για μεταφορά της Τροχαίας στην περιοχή του Δήμου Μαρκοπούλου, στο λυλινό πεζόδρομο της Αγ. Μαρίνας, στην δημοτική Αστυνομία των 3 ατόμων που σύντομα θα γίνουν 2, σεσε πληροφορίες για την λειτουργία του παραρτήματος του Δημαρχείου στο Πόρτο Ράφτη, για την οργάνωση της πυρασφάλειας.
Για το ΚΑΠΗ - Ο χώρος είναι αυτός και πρόκειται να λειτουργήσει. Έχει αναδειχθεί μέσα από διαγωνισμό και είναι στη φάση υπογραφής του μισθωτηρίου. Ας ξεκινήσουμε με αυτό το χώρο, ήδη έχουμε προτάσεις από φορείς, συλλόγους και ιδιώτες για προσφορές και αυτό είναι πολύ ευχάριστο. πιστεύουμε ότι θα μπορέσει να λειτουργήσειμέσα στο χρονικό ορίζοντα του Ιουνίου. Υπάρχει κοινωνική λειτουργός . Νοσοκόμες του ΚΑΠΗ Μαρκοπούλου προσπαθούμε να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν και το ΚΑΠΗ Πόρτο Ράφτη.
Για τον πεζόδρομο Αγ. Νικόλαο-Λεωφ. Γέγου - Λύσης υπάρχει. Θα έπρεπε να είχαμε φροντίσει να ανοίξουμε πρώτα το παράλληλο δρόμο που θα εξυπηρετούσε την κατάσταση εξ' ίσου καλά.Αλλά έγινε πρώτα ο πεζόδρομος και όταν θέλησαν να ανοίξουν το παράλληλο βρέθηκαν αρχαία. Τελείωσε η έρευνα και η καταγραφή και πιστεύω ότι μπορούμε πλέον να το προχωρήσουμε,διότι πράγματι υπάρχει ανάγκη, συγκοινωνιακή ανάγκη.
Εδω τελείωσε η άτυπη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μαρκοπούλου.
Όλες οι ερωτήσεις των φορέων και των πολιτών απαντήθηκαν από τον Δήμαρχο, εκτός από μια που τυχαίνει να την έχω θέσει ο ίδιος και από παράλειψη μου δεν την υπενθύμησα στο κ. Δήμαρχο για να απαντήσει στο τέλος.
Να μεριμνήσει για την εξεύρεση καταλλήλου χώρου στο Πόρτο Ράφτη για την οργάνωση πολιτιστικών,επιμορφωτικών και κοινωνικών εκδηλώσεων από το Δήμο ή σε συνεργασία με τους φορείς. Το ερώτημα ήταν να διερευνηθεί, εαν υπάρχει ακόμα η δυνατότητα διάθεσης στο Δήμο Μαρκοπούλου ενός στεγασμένου χώρου 250 τ.μ. και ενός οικοπέδου 1200 τ.μ. από την αξιοποίηση του κληροδοτήματος Σωτηρίου από την Φιλοδασική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου