Πρακτικά 11ης Συνεδρίασης Δ.Σ. της ΟΣΠΑ – Σεπτέμβριος 2011
Την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011 και ώρα 10.30 π. μ. στο καφέ ΟΑΣΗ Ελ. Βενιζέλου Πόρτο Ράφτη, συνεδρίασε το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας στην 11η Συνεδρίαση της. Μεταξύ των πολιτών που παρακολούθησαν και συμμετείχαν στις σχετικές συζητήσεις ήσαν ο κ. Δημόπουλος Γ. περιφερειακός σύμβουλος ανατολικής Αττικής, ο κ. Αδάμος Γ. δημοτικός σύμβουλος επί κεφαλής της δημοτικής παράταξης « Δύναμη Ελπίδας», ο κ.Κοντογιαννόπουλος Κ. πρώην Πρόεδρος της ΟΣΠΑ, ο κ. Στρατηδάκης Α. πρώην γραμματέας της ΟΣΠΑ, ο κ. Ματσιώτας Πρόεδρος του Συλλόγου Πανοράματος. Διαπιστωθείσης απαρτίας άρχισε η συζήτησης επί των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης.
Α) Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας – Αποφασίστηκε να συγκληθεί για τις 2 Οκτωβρίου 2011 ώρα 10.30 π.μ. στο καφέ ΟΑΣΗ. Έγινε υπενθύμισης ότι οι Σύλλογοι οφείλουν εγκαίρως να γνωρίσουν εγγράφως στη γραμματεία της ΟΣΠΑ , τον αριθμό και τα ονόματα των μελών τους που θα εκπροσωπήσουν το Σύλλογο τους στη Γ.Σ. της ΟΣΠΑ σύμφωνα με τον αριθμό των μελών που παρευρέθησαν νομίμως στην τελευταία Γ.Σ. του Συλλόγου τους ( Ανά 7 μέλη ένας εκπρόσωπος) .
Β) Επικαιρότητα
1. Αποχέτευση – Ο Πρόεδρος αναφέρθηκε στο θέμα και επεσήμανε για μια ακόμη φορά την σημασία της αποχέτευσης ιδιαίτερα για το Πόρτο Ράφτη που έχει μέτωπο στη θάλασσα και κινδυνεύει άμεσα από περιβαντολογική υποβάθμιση. Ακολούθως έλαβαν το λόγο οι κ.κ. Κωτούλας Χ , Δημόπουλος Γ , Αδάμος Γ , οι οποίοι αναφέρθηκαν σε συγκεκριμένες πτυχές του θέματος, εκφράσανε την ανησυχία τους και διατύπωσαν την άποψη ότι θα πρέπει να ενεργοποιηθούν όλες οι δυνάμεις της κοινωνίας του Δήμου Μαρκοπούλου, ώστε να υπάρξει μια επανεργοποίησης του προβλήματος της αποχέτευσης με στόχο να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την υλοποίηση του έργου.
2. Στη συνέχεια αναφέρθηκαν και έγινε σχετική συζήτησης για διάφορα προβλήματα που υπάρχουν διαχρονικά στο Δήμο και παρουσιάζουν διαδοχικές εντάσεις και υφέσεις . Έγινε αναφορά στην διαχείριση των σκουπιδιών, στην κινητικότητα που υπάρχει στα ανενεργά Λατομεία, στα προβλήματα της σχολικής στέγης και στην «λανθάνουσα» δημοτική συγκοινωνία με τη διαχείριση της από το ΚΤΕΛ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου